
De GRS Beurs van 2 en 3 juli jl. was in meerdere opzichten bijzonder. Niet alleen vanwege de tropische temperaturen, maar vooral door de vernieuwde opzet die dit jaar voor het eerst werd gepresenteerd. Zowel GRS-leden als leveranciers reageerden enthousiast: de nieuwe stijl viel duidelijk in de smaak.
De GRS lounge vormde het hart van de vernieuwde beurs. Hier begon het beursbezoek en kwamen ontmoeten, ontspannen en inspireren samen. Het nieuwe GRS café bleek een ware hit: leden bleven er graag wat langer voor een gesprek, een kop koffie of, extra populair tijdens de warme dagen, een frisse smoothie.
Naast deze nieuwe setting bood de beurs volop voordeel en inspiratie. Leden konden in de lounge profiteren van collectieve acties, zoals Volume Stapelen, Beursknallers en de gloednieuwe Volume Stunt. In de stands van de leveranciers werd daarnaast een breed en aantrekkelijk assortiment gepresenteerd, inclusief scherpe beursacties voor het komende seizoen.
Een extra hoogtepunt was de uitreiking van de GRS Award voor de meest inspirerende stand. Deze ging naar Capi Europe | Certified B Corp Company. Met een stand die direct de aandacht trok door de combinatie van levend groen, slimme verlichting en een uitstraling die zowel natuurlijk als innovatief was, wist Capi Europe iedereen te inspireren. Extra bijzonder is dat Capi lokaal in Nederland produceert, met aandacht voor duurzaamheid, mens en milieu. Als trotse B Corp laat het bedrijf zien dat je als organisatie écht verschil kunt maken.
Namens de directie lieten Roy Noordhoek en Lex van Ewijk weten trots te zijn op het resultaat: “We zijn blij dat de nieuwe opzet zo goed ontvangen is en zoveel positieve reacties heeft opgeleverd. Dat geeft energie om dit verder uit te bouwen.”