
Om Belgische tuincentrumondernemers nog beter te ondersteunen en met elkaar te verbinden, organiseerde GRS Retail onlangs een inspirerende België-dag. Het evenement bracht leden samen in een informele setting waar kennisdeling, samenwerking en inspiratie centraal stonden.
Het inhoudelijke programma bood ruimte voor de toekomstvisie van GRS Retail, waarbij het nieuwe beleidsplan als basis diende. Vanuit die koers werd ook stilgestaan bij actuele inkoopontwikkelingen en de gezamenlijke inzet op duurzamer groen assortiment.
Naast het delen van eigen kennis, was er ook ruimte om buiten de organisatie inspiratie op te doen. De leden brachten een bezoek aan het distributiecentrum van Colruyt, waar zij meer leerden over het prijsbeleid, de toepassing van Dynamic Pricing en de marketingstrategie van de Belgische retailer.
Een rondleiding door de Proximus Arena, met een kijkje achter de schermen bij de Rode Duivels, zorgde voor een verrassende afsluiting. Net als het diner, waar volop ruimte was voor gesprek en uitwisseling.
Verbindend netwerk
De België-dag is onderdeel van de bredere dienstverlening van GRS Retail. De organisatie ondersteunt haar leden niet alleen op operationeel vlak, maar biedt ook een krachtig netwerk waarin ondernemers elkaar inspireren en versterken.